Friday, December 09, 2005

Christmas tree, oh christmas tree!

Endelig er den her, posten alle har venta på, men bølla er travel jula vet dere. Travel med å ha sanger på hjernen: God jul på spansk-sangen: "Feliz navidad" ganger uendelig repetisjon, avbrutt av "Yes, we have no bananas"...I got no gasolina, where`s my gasolina...
Anyway, det nye i livet mitt er et juletre som jeg har satt opp i stua, og jeg er en liten jule-stalin så ingen bortsett fra meg får pynte det, kjøpte det forresten på Europris for 100 kr. til dere som vil spare inn der ute. Ellers er det liten sjans for flere poster før jul så mye som jeg jobber så jeg benytter anledningen til å si: Feliz Navidad, feliz navidad, ååååååå neeeeeeei!!!

11 Comments:

Blogger Brit Og Stian said...

Feliz navidad mi amigo!! Question; Why did you write this in Norweigian? Have you given up on your american friends? I think it's wonderful that you have a christmastree in your appartment! We don't.. Maby I'll come vistit you, just to see the tree??

6:32 PM  
Blogger Brit Og Stian said...

Or maby not...

6:33 PM  
Blogger BøllaBJ said...

Oh no, I forgot to write in english, to all my english-speaking friends out there, it`s a post about me getting a christmas tree, and getting stupid songs on my brain!

6:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Å yes...nå vett eg kor eg ska handla juletreet te hybelen vår!! Topp ting med europris. Eg får følelsen av å ver flerkulturell når eg går der, i og me at alle andre som går der e d;) Såg forresten ut som et julatre du hadde fonne bildet av på nettet og bare kopiert d øve te bloggen din, OH MY G*SH! Det nye e nå at med i familien feire julå i kollektivet ditt, so you better go get a real christmas tree until then!! And some real good presents to put under it!! Eg ønske meg Xbox 360! You fix;)

4:50 PM  
Blogger BøllaBJ said...

Ja, det stemme at eg ikkje gadd å ta bildet av julatreet eg faktisk kjøpte, når eg bare kunne pasta ett fra internett, dette e bare en small-talk-blogg, e ikkje farligt med validiteten

4:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hadde våre flott om du brukte ord som fins i ordforådet mitt, validiteten e ikkje ett av de!!??

5:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

og reven rasker over grisen...

7:09 AM  
Blogger Brit Og Stian said...

...og buksa sprekker..

12:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Å eg ska senda et bilde av julatreet te deg. E litt kjedeligt ennå, har bare glitter å lys. Kor ti ska me laga julakorge? hehe.. kenny (han anonyme inne her for dei så lure)e du med?? *ler*

12:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

hei jeg har ikke vært den anonyme her inne.. trodde faktiskmd var det treet vi kjøpte jeg bølla!.. hehe.,. så blond er jeg:P..
ja ikke jobb så mye :(:(:(:(.. miss u:P

2:27 AM  
Blogger BøllaBJ said...

Me kan sikkert laga korger ein dag Ingvild, har tid i januar eg, treet vare lenge uansett! Kom på en vits (ikkje le, an e lame): Kor må man levera bilen i julå?
På julaverkstedet
God førjulstid til alle

7:20 PM  

Post a Comment

<< Home