Monday, March 13, 2006

Drømmen


Etter å ha blitt brutalt vekket for å dra på et personalmøte på det umenneskelige tidspunktet elleve om morgenen husket jeg en rimelig syk drøm. Highlights:
-Jeg var ombord på et romskip (Babylon 5-størrelse, dvs. svevende by)

-Yrket mitt her var (ja du gjettet riktig) servitør
Det som er bra med dette er at serviceyrket tydeligvis består i lang tid fremover, but I`m stuck in it!

-Selv om dette var i fremtiden fikk jeg en julepresang "from the 80`s", en gameboy, donkey kong-versjonen, og ikke nok med det-den kunne omformes til en større Michael Jackson-figur, much like transformers!

11 Comments:

Blogger Brit Og Stian said...

Hahahahaha!! Du e løyen!
Suns eg ser deg.. thihi.

10:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

d e kje nonstop alt så e rundt å kan puttes i munnen, bj! å neste gång du treffe lsd-gutta i oppgangen sei NEItakk. ok?

ein digresjon: eg drømte om deg i natt. du va litt på commons, litt i garden å litt overalt. d va verken ein våt drøm eller mareritt, men godt va d ikkje

3:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

...å michael jackson nynna på den siste hiten sin: "it doesnt matter if you`re wide or tight..."

3:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

dhhehe.. trodde æ hadde mte sykt i hodet.. hehe.. tror du må slutte å spise nonstopen din ja.. hehe..

5:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bjørnar, du må slutta med den heroinen snart, it's gonna kill you one day! Du begynne mer å mer å ligne på mamsen, hu drømme jo stadig vekk om at eg fyllekjøre fly og sånn..men eg lurte bare på ein ting! Når du blei vekka av vekkerklokkå; du holdt che tilfeldigvis på å servere Mr. Garibaldi en dagens eller någe då??!! =)

11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Såg du ud som han med skilpaddemønster på håve eller han me hanekam motsatt vei? Klare ikkje heilt å se d for meg.... Å eg forstår fortsett ikkje koffår eg gadd å se på den serien. Må ha hatt lide å gjør på.

7:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ka du seie Rita? Den serien va jo fantasiske. Hver søndag ettermiddag satt me klistra der og såg på Babylon 5! Det har sjeldent vært trangere i sofaen vår;)

5:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

mye unødvendig sofakos-utlevering nå syns eg. mvh horsedicks venner.

1:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Naa ligger jeg a kuler hele dagen paa beachen i thailand... maatte innom her aa se om det skjer noe spennende i kollektivet. naa skal jeg ut i den slaaende varmen igjen... deilig med litt aircondition og data innimellom... see u!

6:22 AM  
Blogger Brit Og Stian said...

heldigen Ingvild

9:29 PM  
Blogger Brit Og Stian said...

ka me et nytt innlegg??? to mnd siden sist nå!!!
introduser damå di! ;)

11:34 AM  

Post a Comment

<< Home