Friday, May 19, 2006

High card


Noen som husker Friends-spillet Cups (Chandler`s oppfinnelse). Well...i går lagde jeg et nytt spill, det heter high card og ligner litt på hold` em. Her er reglene:

1. Ingen blinds

2. Alle får utdelt ett kort

3. Man byr, kan raises forever

4. Høyeste kort vinner

5. Har man samme kortverdi blir potten stående og man får nye kort

Magnus mener spillet er ca. like spennende som å se maling tørke, men det er fordi han tapte mot meg i går. (jeg sier som Ross når Chandler vil ha tilbake pengene han har vunnet fra Joey: "No, I won it fair and square")

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lager du reglene underveis, slik Chandler gjorde? Da blir det som å spille ticket to ride med Tone og Arnt Egil.....=)
Men det hørtes gøy ut, kan gjerne være med å spille det.
God helg!

6:46 AM  
Blogger Brit Og Stian said...

what??
forsto ingenting, eg...

10:39 AM  
Blogger Tone og Arnt said...

Hæ?? Spille ticket to ride m oss? Me hadde jo aldri spilt d før me spelte d me klanen, blame on you!

7:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

heheh kun du som kan finne på noe sånn...

1:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

du forklare reglene sånn at ingen skjønne noenting. dermed vinne du kver gång. e liksom kje nok å stjele tomflasker fra dei ein bor med. la oss for guds skyld håpe d fins ein tomra-automat i himmelen!

3:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Syns du d e fint å stjela andre sine ideer for nye spill?? Eg hadde planer om å få lansert d spillet, fått meg jobb nå så eg sko få råd te d....men nå e d jo ingen vits=( D va fillen eg så lærte deg d gamet. Friends-sitat: Joey: " I get a 4 and a 5, you get a queen and a 10" - Chandler: You win, 50 dollars" . Joey: " Your kidding me, right? " - Chandler: "No, that's a full cup!! " God helg;)

1:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha hørtes kult ud kan du komme hjem å spela det me meg eg chede meg siden ingen folk e hjemma. Kom hjem. Btw. du trenge golfsettet ditt.

8:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

I wanna play!

9:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ska me spela det når du komme hjem ein gang...så sikkert det bler lenge te men du e gledelig velkommen hjem så ska me spela High Card å eg ska konka deg for penger =)
Good Luck!
LaLooser!

6:03 AM  

Post a Comment

<< Home