Sunday, June 17, 2007

Kamp-referat Viking-Tromsø


Dagens "The man-show" opplevelser:

1745: På plass på Stadion med Adriana, kanskje litt risky opplegg å ta med en dame, hvis sportserfaring tidligere i livet har vært å ha mensen i hver gymtime en hel måned.

1800: Kampen begynner, men usikker på om hun fikk det med seg

1810: Hun fisker fram mobilen og sender sms til venninne, fra siden ser jeg "Kjedelig, aldri mer"

1815: Bruker mobilen til å spille "Vil du bli millionær"!

1825: Spør for femte gang på rad om vi kan gå hjem

1845: 1. omgang er over, nok er nok, vi drar hjem. Sorry hovedsponsor, neste gang bør gratisbillettene gå til noen andre

1935-1945 Drar innom en pub i byen og får sett Viking ta seieren med to mål, balansen er opprettet igjen

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

neste gang bare lar du hu sitte der å kjede seg.. ikke vær så tøffel:P
eller en bedre ide.. ta med meg!! hehe.. da blir vi hvertfall verende:)

12:24 PM  
Blogger BøllaBJ said...

konge Kenneth, jeg lover å spørre deg først neste gang, men du må innrømme at akkurat nå er du mer tøffel enn meg :)

7:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

en enda bedre ide enn kenneths...ta med MEG istedet!!

11:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja må vel inrømme det ja.. men er jo ikke lett med en liten tass i hus å få gjort andre ting... bare vent å se:P hehe

1:37 AM  
Blogger Brit Og Stian said...

Halle mann, kefforet kvinnfolk e d du har fått deg?? Lige hu ikje fotball? Åsså fant du ikje d ud før nå? Haha, sånn går d. Nå VETT du d iallefall ;) Kan verme eg neste gang, ta d som et vorspiel ;) SKÅL!
Hålla på prinsesså di, BJ! Hu har vett! Fotball e bare tull, ji ein kversin ball t alle, så sleppe di å krangla om an, seie nå eg!

12:40 PM  
Blogger BøllaBJ said...

Gi alle vennene mine en billett så sleppe de å krangla om min eine, hehe
takk for comment Brit-Fant ut eg har posta 34 innlegg siden eg oppretta denne siå, e ganske produktivt det :)

12:04 PM  
Blogger Brit Og Stian said...

SERIØØØØST???
Kalle du d produktivt?? Du bjunnte me blogging før meg, å eg har 151 poster!!
Haha :p

8:37 AM  
Blogger BøllaBJ said...

Ok, måtte leida litt blant de 151 innleggene og fant et eksempel, du skrev 4.des 2006: "Det er fjerde desember idag...store og små...(yeah, we get it, 4 dag på rad)

Mandag ijen.. men me hadde jo åpent igår, så då blei d jo ikje så voldsomt MANDAG..
Kan ikje huska at någe spesielt spennannes skjedde idag.. Seine jem fra jobb.. Stian va ennå seinare enn meg.. Middag.. Seng.."

lol, vel det va jo et innlegg :)

12:22 AM  
Blogger Brit Og Stian said...

D e iallefall mer enn d du har bidratt me :p

7:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

hææææææææ dro dere fra kampen ??????????????????? hva skjer a???????

Hadde nå med ei dame på kampen. men hun fikk værsigo se på til det var ferdig!!!!!!!

kristian

11:21 PM  

Post a Comment

<< Home