Wednesday, September 13, 2006

Bøllas nye hverdag (+helger)

Nå e det ikkje hemmelig lenger: Eg har fått meg dama :) Hu hette Adriana og meiningå va at eg sko hatt et bilde med i dette innlegget, men eg får det bare ikkje te (et tegn på at eg forlate mentalt nerdeverden og går inn i tøffelverden)
Me blei sammen den 25.april... og fortsettelse følger og bilde når eg får litt hjelp

Eg e forresten glad eg fekk denne nyheten ut før Brit kom med enda større nyheter (britogstian.blogspot.com - nå også med gjettekonkurranser)

7 Comments:

Blogger Proverbs 31 work in progress said...

what's this say?

9:42 PM  
Blogger BøllaBJ said...

Translation to english:
"Now it`s not a secret anymore: I`ve got a girlfriend :) Her name is Adriana and I was supposed to add a picture to this post, but I can`t do it (a sign that I`m mentally leaving the nerd-world and entering the non-translatable slippers-world)
We became more than friends the 25. of april...and continuation and picture will follow

2:03 AM  
Blogger Proverbs 31 work in progress said...

awesome! thank you for the translation. It's been a while since talking to you...we'll have to catch up sometime soon

1:39 PM  
Blogger Brit Og Stian said...

Grattis me "nye" dama!! ;)
Kanskje eg får hilsa på na når eg har fått baby?
TA NA ME T BRØYNA!!!

1:45 PM  
Blogger Tone og Arnt said...

Har du fått deg dama....?!

12:14 AM  
Blogger Tone og Arnt said...

Kjekt å vida at me e i den "indre" kjernen og har visst d, og sett bilde for lenge siden! Og me glede oss veldig t å hilsa på na når me komme hjem!

12:16 AM  
Blogger Brit Og Stian said...

glømte å sei; hu va kjempesøde, bj!! ;)

3:33 AM  

Post a Comment

<< Home