Thursday, June 22, 2006

Australia-opplevelser

Hei alle, endelig paa tide med ny post, dette er naa en ferieblogg, men det betyr ikke at jeg lager en helt ny blogg, var ikke noedvendig, saa her er det bare aa ta en titt i arkivet!

Har det konge her nede, hyggelige folk og Sydney er en flott by, kanskje litt vel homsete. Burde vel tatt hintet naar vi kjoerte fra flyplassen til hotellet, alle kjoerer i feil fil, litterrally!

Foerste vi gjorde var aa dra paa burger king (ble ikke mett paa 24 timer med flymat, surprice). Bestilte for hele familien, alle hadde preferanser om burgertilbehoeret, godt jeg er servitoer, husket alt. Pga. jetlag vaakna jeg etter et par timer, naa er klokka 5 og jeg ser Australia spille i VM, stakkars hjemmepatriotene her, er vanskelig aa faa opp stemningen saa tidlig (de ligger under med ett maal og, er paa vei ut av den turneringen)

Ellers savner jeg: Adriana (neste gang reiser jeg med deg), God norsk frokost, alle andre der hjemme

Savner ikke : jobben, er deilig med ferie

5 Comments:

Blogger Brit Og Stian said...

hehe, godt du kose deg!
Trenger mer konsulting når du komme jem!

ps! kor va mitt navn henne???

1:07 PM  
Blogger BøllaBJ said...

Ditt navn va selvfoelgelig paa savnet-listaa!

3:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Så det e skikkelig drit der nere ja!!;) Va d eg sa...E i ferd med å bestille sydentur nå, ner te varmen! Blir skikkelig digg. Forhåpentligvis en heterofil ferie. Har nettop sagt hade te de 70 personene så va innom festen min i huset her hjemma! Huset ser heilt crasha ut nå(dont't tell mamma and pappa)! Lukte litt alkoholisert og ei aen løyen lukt så eg ikkje heilt har fonne ut ka e ennå, ellers så står d bra te her hjemma=)











#NEIDA#

Lukte heilt vanligt!! hehe

Kosa dåkkår masse videre me alt tull og bull dåkkår ska finna på. Deiligt her hjemma og me peace and quiet for ein gangs skyld. Og takk nok ein gang for at dåkkår tok me dåkkår Terje!! hehe. Hilsa gjengen

4:05 PM  
Blogger betha said...

E DU I AUSTRALIA??? då må eg bare sei at eg misunne deg!!! me e på vei hjem, e i singapore, og reise te thailand i mårå.. selv om de e godt og varmt her, så sko eg myyye gjerna vært tebake te paradiset down under!!! kos deg masse.. å husk at selv om aussiene spør deg how you are.. så e de veldig smart å faktisk legga ut om koss du faktisk har de!! jaja.. you find out!! :)

9:59 AM  
Blogger BøllaBJ said...

hei Elisabeth, superkul plass dette, men alle australiere jeg treffer paa jobber i suvenirbutikker, proever aa selge meg aboriginerstash...de greier det, maa ha en ekstra koffert med meg hjem. Kommer du paa fest hos Brit i juli/august, I promise to behave!

1:21 AM  

Post a Comment

<< Home