Tuesday, June 27, 2006

Australia del 2

Forlot Sydney for noen dager siden, og dro til varmen, Cairns, men gjoer de samme aktivitetene=mainstreaming
Har besoekt regnskogen, spilt minigolf, kjoept boomeranger og krokodillehatt. Mangler bilde av meg og en kenguru; kan bli vanskelig aa se forskjell paa oss, hehe.
Gleder meg til Great barrier Reef-tur om to dager

Savner: Bananer (pga. flom er det tomt i alle butikker)
Big Horn-kaffe latte (beste i verden, men jeg blir tynnere)
og selvfoelgelig savner jeg Adriana, my darling

Savner ikke: Daarlig vaer, her er det 20+, vil emigrere

Snakkes snart alle trofaste lesere!
Boella

12 Comments:

Blogger Brit Og Stian said...

hei boella
me glede oss t å c deg i krokodillehatten (visst du ikje blir tatt i tollen for å kjøba fake krokodillehatter)

9:55 AM  
Blogger BøllaBJ said...

Aa gaa gjennom tollen kan vaer det mest spennande i en heile ferie!

2:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Når komme australia del3? Syns godt du kan oppdatera oss som e hjemma litt kver dag....og d gjelde superbloggerane Tone og Arnt åg=)
Nå ska eg ha ein kopp kaffi og nyda fridagen min i solå som me har her i Sandnes!

Kosa deg videre og hils alle fra meg!
Ritus

2:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sakki så spennende denne ferien hørres ut.....kor ti ska du skriva om någe spennande dåkkår har gjort?? KJEDELIG - dår e forresten blitt varmt hjemma og...husk bestillingslistå mi;)

9:01 AM  
Blogger Brit Og Stian said...

hehe.. mi ska nå sjå på d.. d e vel ikje bare vann du har tenkt ha me inn i landet ijen?

4:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

hei sambo! husk å ta med litt te irish då :) ser ud så du storkose deg, det blir jillt å få deg igjen her... he du vore på coldplay konserten nå? nå har magnus reist på begravelse heima, og eg er heima aleina.. det er tomt her! ellers så er verandaen klar, me hadde innvielse i helgå. ha det kult og bruk masse solkrem.. :)klemz -ingvild

1:31 PM  
Blogger Proverbs 31 work in progress said...

Well, I don't know what this all says, but I did see "Adriana, my darling". Things must be going well in that area. I hope you're having a wonderful day and I look forward to hearing from you again. Yours in Christ, Laura

3:27 PM  
Blogger Tone og Arnt said...

Ka m stora barriere revet??

8:09 PM  
Blogger Geir said...

Hva med en liten opppdatering snart? ;)

11:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

mye bra hasj der borte..?

5:09 PM  
Blogger Tone og Arnt said...

Dette e sløvt.. Blir d aldri oppdatering her eller?

8:26 PM  
Blogger Brit Og Stian said...

neih..

1:27 AM  

Post a Comment

<< Home